poniedziałek, 21 listopada 2016

Jak sobie zrolujesz tak...


No i kolejny raz zrolowałam i to nie przypadkiem ale z potrzeby chwili a raczej farszu w którego posiadanie weszłam przytłoczona ogromem pieczarek które zakupiłam w nadmiernej ilości. 
Inspirowałam się przepisem który znalazłam w sieci na Kwestii Smaku. Farsz niby inny ale cała tzw. procedura w przypadku rolad taka sama :) Link mojej inspiracji znajdziecie właśnie tutaj 



Roladka wyszła bardzo soczysta i śmiem nawet powiedzieć że farsz pieczarkowy również niczego sobie. Następnym razem wzbogacę go o ser, zieleninkę i takie tam moje ....Taka roladka z sosem to idealny obiad ale fajnie sprawdzi się również jako zakąska, pokrojona w plastry z dodatkiem np. żurawiny.








Smacznego Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...