sobota, 23 lipca 2016

Drożdżowe ślimaczki z truskawkami i białą czekoladą


Przepis łatwy, prosty i przyjemny jak wszystko z Thermomixa! Sezon truskawkowy w moim przypadku trwa znacznie dłużej ponieważ moja pnąca odmiana owocuje aż 4 razy w ciągu sezonu :) O ile dobrze pamiętam ostatnie zbiory będą we wrześniu. Korzystając więc z pięknych truskaweczek pokusiłam się o zrobienie ślimaczków z ciasta drożdżowego. Jako bazowy posłużył mi przepis na chałkę, oczywiście z thermomixa. Ciasto rozwałkowałam, położyłam kawałki białej czekolady i pocięte truskawki. Zrolowałam w roladę.




Roladkę pocięłam w kawałki i umieściłam w tortownicy. Po upieczeniu  ślimaczki można polukrować :) Zamiast truskawek możemy użyć innych owoców.




Smacznego Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...