środa, 9 lutego 2011

Pieguski...by życie słodsze było


Pieguski...tak, tak jak ze sklepu z tą tylko różnicą że smaczniejsze i ...wiiiiększe...
Pieguski
-1 kostka masła
-3/4 szklanki cukru
-1 jajko
-2,5 szklanki mąki
-1/2 łyżeczki soli
-1 łyżeczka sody
-150 g czekolady gorzkiej pokrojonej w drobną kostkę/ u mnie jak widać kostka gigantyczna/
-1 szklanka dość grubo posiekanych orzechów/ laskowe lub włoskie/
Masło ucieramy z cukrem, dodajemy jajko.Następnie mąka, soda,sól a na końcu orzechy i czekolada. Robimy z tej masy kulki, kładziemy na blachę i delikatnie spłaszczamy. Pamiętajcie o zachowaniu odstępów żeby się nie posklejały.Pieczemy w 200 stopniach 10-15 minut.
Jeszcze jedno....ciepłe też są dobre...mniam...
Smacznego Beata

3 komentarze:

  1. Przepis jest super, kiedy robiłam według innego trochę mi się rozlały, a te są idealne. Można dodać jeszcze kakao i białą czekoladeę i wychodzą pyszne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasteczka mmmmm pychotaa !! ;)
    wypróbowałam już parę przepisów , ale ten jest najlepszy ;)

    pzdr ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladaja przepysznie, spisalam przepis i mam zamiar go zrobic :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...