poniedziałek, 7 lutego 2011

Trufelki-cukiereczki-Dukan


Te cukiereczki ratowały mnie gdy byłam na diecie Dukana i miałam tzw. kryzys słodkościowy...Zdarzało się że robiłam je niemal codziennie/ oczywiście w fazie P+W, bo kakao/ i zjadałam na poczekaniu. Bardzo gorąco polecam...słodycze na diecie...a można!
Trufelki dukanowskie
-7 łyżek odtłuszczonego mleka w proszku
-1 czubata łyżka odtłuszczonego kakao
-2 łyżki słodzika/u mnie słodko musi być/
-aromat rumowy/lub inny jak kto lubi/
-6 łyżek odtłuszczonego mleka w płynie/można więcej,tak żeby ładnie wszystko zmieszać/
-3 łyżki otrębów owsianych
Mleko w proszku mieszamy z kakao i słodzikiem.Dodajemy mleko w płynie/musi powstać coś jak krem/ Na końcu otręby i aromat. Mieszamy i do lodówki. Gdy masa trochę stwardnieje robimy kuleczki i do lodówki. 
Ten przepis może niektórym wydać się znajomy. W czasach gdy w sklepach był problem ze słodyczami domowe gospodynie musiały sobie jakoś radzić...robiono więc takie kulki z otrębów dodając jeszcze masło-jak było oczywiście w przydziale. U nas bez masełka...dietetycznie ale słodko.

Smacznego Beata

3 komentarze:

  1. o znam, polecam, pyszne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile z tego wychodzi kuleczek? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Starałam się aby zrobić takie aby zmieściły się w te ozdobne papierki ale ile to było sztuk nie pamiętam niestety.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...